၂၁၊ ဆိုကေရတီးႏွင့္ ေယ႐ႈ ေတြ႕ဆုံျခင္း အမွတ္ (၈)
ေမထုန္စိတ္ကို သြင္းေပးသူ
ဆိုကေရတီး။ ။ အကယ္လို႔ ဘုရားသခင္ဟာ အနႏၲတန္ခုိးရွင္ျဖစ္ရင္ ဘုရားသခင္က ေဆတန္ကို ေအဒင္ဥယ်ာဥ္ထဲလာၿပီး ေအဝကို ဖ်ားေယာင္းခြင့္ ျပဳခဲ့တာလဲ။ ဘုရားသခင္က လူေတြကို အသီးကို မစားေစခ်င္ရင္ ပထမဆုံး ေနရာျဖစ္တဲ့ ဥယ်ာဥ္ထဲမွာ အဲဒီသစ္ပင္ကို ဘာလို႔ ထားရတာလဲ။ ဘုရား သခင္က လူေတြမွာ ေမထုန္ခ်စ္ကို မရွိေစခ်င္ရင္ ေမထုန္အတြက္ လုိအပ္တဲ့ အဂၤါအစိတ္အပိုင္း ေတြကို ဘုရားသခင္ ဘာေၾကာင့္ ထည့္ခဲ့တာလဲ။ ဘုရားသခင္ဟာ မူရင္းျပစ္မႈကို မက်ဴးလြန္ေစ ခ်င္ရင္ အသိပညာ အေတြ႕အႀကဳံ၊ စူးစမ္းရွာေဖြမႈႏွင့္ ေကာက္က်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြအတြက္ ဆႏၵကို ဘာလို႔ ေပးခဲ့တာလဲ။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ဟာ လူေတြကို စမ္းသပ္ခ်င္လို႔ ဥယ်ာဥ္ထဲမွာ အဲဒီသစ္ပင္ကို ဖန္ဆင္းၿပိး ေဆတန္ကို လာခြင့္ေပးခဲ့တာ။
ဆိုကေရတီး။ ။ ဘုရားသခင္ဟာ အားလုံးကို သိတယ္လို႔ ခင္ဗ်ား ေျပာတယ္။ မျဖစ္ခင္ကတည္းက ဒီလုိျဖစ္မွာကို သိတယ္လို႔လည္း ေျပာတယ္ေနာ္။ အေျခအေနအရ လူေတြဘာလုပ္မယ္ဆိုတာကို ဘုရားသခင္ သိၿပီးျဖစ္မွာ ေသခ်ာပါတယ္။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္က လူသားေတြကို လြတ္လပ္ခြင့္ ေပးခဲ့ပါတယ္။ လူသားေတြအဖို႔ အျပစ္ရွိ သေလာက္ ဘုရားသခင္ရဲ႕ စကားကို နားမေထာင္သေလာက္ ေျဖာင့္မတ္ဖို႔နဲ႔ စကားကို နား ေထာင္ဖို႔ ျဖစ္ႏိုင္ခဲ့တာပဲ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူသားေတြ အျပစ္ရွိမွာကို ဘုရားသခင္ သိခဲ့ပါသလားခင္ဗ်။
ေယ႐ႈ။ ။ လူေတြ အျပစ္ရွိမွာကို ဘုရားသခင္ သိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္ဆႏၵနဲ႔ကိုယ္ ေ႐ြးခ်ယ္ဖို႔ လြတ္ လပ္ခြင့္ ေပးခဲ့တာပဲ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူေတြကို ဖန္ဆင္းခဲ့လို႔ ဘုရားသခင္မွာ အျပစ္မရွိဘူးလား။ ဒီအေျခအေနမွာ ဘုရား သခင္ဟာ လူေတြ အျပစ္မရွိေအာင္ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္ဗ်။
ေယ႐ႈ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္။ ဘုရားသခင္က အနႏၲတန္ခုိးရွင္ျဖစ္လို႔ အဲဒီလုိ လုပ္သင့္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဘုရား သခင္ဟာ လူေတြကို ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေတြလို မျဖစ္ေစခ်င္ဘူးေလ။ လူေတြကို ကုိယ့္ဟာကိုယ္ ဆုံးျဖတ္ေစ ခ်င္တယ္။
ဆိုကေရတီး။ ။ ဘုရားသခင္က လူေတြကို ေခါင္းနွစ္လုံး ေျခသုံးသုံးေခ်ာင္း သို႔မဟုတ္ အျခားနည္းနဲ႔ သူအလိုရွိသလို ဖန္ဆင္းႏုိင္တယ္ မဟုတ္လား။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ဟာ လူေတြကို သူႀကိဳက္သလို ဖန္ဆင္းႏိုင္ပါတယ္။
ဆိုကေရတီး။ ။ ဘုရားသခင္ဟာ လူေတြကို သူလုိခ်င္သလို ဖန္ဆင္းခဲ့တယ္ မဟုတ္လား။ ေခါင္းတစ္ လုံး ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ အခုေတြ႕ရတဲ့အတိုင္း ဖန္ဆင္းခဲ့ တယ္မဟုတ္ပါလား။
ေယ႐ႈ။ ။ ေသခ်ာတာေပါ့။ ဘုရားသခင္က အလုံးစုံ ျပည့္စုံတဲ့ အနႏၲတန္ခုိးရွင္ပါ။ ဘုရားသခင္ဟာ အမွားအယြင္း မလုပ္ပါဘူး။
ဆိုကေရတီး။ ။ ဒါျဖင့္ ဘုရားသခင္ဟာ အမွားအယြင္း မလုပ္ပါဘူး။ လူကို သူလိုခ်င္တဲ့အတိုင္း တစ္ သေဝမတိမ္း ဖန္ဆင္းခဲ့တာေပါ့၊ ဟုတ္လား။
ေယ႐ႈ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္။
ဆိုကေရတီး။ ။ ဒါျဖင့္ရင္ ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ဳပ္ကို ဘုရားသခင္ ျဖစ္ခ်င္တဲ့အတိုင္း အတိအက် ဖန္ဆင္းခဲ့တာေပါ့၊ ဟုတ္ လား။ အာဒမ္ႏွင့္ ေအဝကိုလည္း သူျဖစ္ခ်င္တဲ့ အတုိင္းပဲ အတိအက် ဖန္ဆင္းခဲ့တာေပါ့။
ေယ႐ႈ။ ။ ဟုတ္ကဲ့။ ဒီကိစၥ က်ဳပ္ ေျပားၿပီးသားပါ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူသားမွာရွိတဲ့ အစိတ္အပိုင္းအားလုံးကို ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းလုိက္တာလား။
ေယ႐ႈ။ ။ ဟုတ္ကဲ့။ ထာဝရဘုရားက အရွင္သခင္၊ ထိန္း ခ်ဳပ္သူ၊ အားလုံးကို ဖန္ဆင္းသူပါ။
ဆိုကေရတီး။ ။ နတ္ဆိုး သို႔မဟုတ္ အျခားအင္အားတစ္ခုက လူသားရဲ႕ အစိတ္ အပိုင္း တစ္ခုခုကို ဖန္ဆင္းတာလား။
ေယ႐ႈ။ ။ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘုရားသခင္ပဲ အားလုံးရဲ႕ ဖန္ဆင္းရွင္ပါ။
ဆိုကေရတီး။ ။ ဒါျဖင့္ရင္ အကယ္၍ ဘုရားသခင္ဟာ လူေတြရဲ႕ မ်က္လုံးေတြ၊ ေျခေထာက္ေတြ၊ စိတ္ေတြကို ဖန္ဆင္းတယ္ဆိုရင္ လူေတြရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြ .. လုိအင္ဆႏၵအားလုံးေပါ့ .. အသိပညာနဲ႔ ေမထုန္ျပဳတဲ့ ဆႏၵကိုလည္း ဘုရားသခင္ပဲ ဖန္ဆင္းတာေပါ့။ လူသားက ဘာေၾကာင့္ အျပစ္ ရွိရတာလဲ။
ေယ႐ႈ။ ။ လူသားရဲ႕ အားနည္းမႈႏွင့္ ဆုိးယုတ္တဲ့ သဘာဝေၾကာင့္ ဘုရားသခင္က အျပစ္ေပးတာပါ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူ႔သဘာဝဟာလည္း လက္ေတြ ေျခေတြလိုပဲ လူသားရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းပဲ မဟုတ္ လားခင္ဗ်။
ေယ႐ႈ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္။ လူ႔သဘာဝဟာ လူသားရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းပါပဲ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူကို ဘယ္သူ ဖန္ဆင္းတာလဲ။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ပါ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူသားရဲ႕ သဘာဝကိုေကာ ဘယ္သူဖန္ဆင္းတာလဲ။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ပါပဲ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူေတြကို လက္ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ ယေန႔ျမင္ေတြ႔ရတဲ့အတုိင္း၊ အာဒမ္နဲ႔ ေအဝတို႔ေခတ္ကအတိုင္း အတိအက်ပုံစံနဲ႔ လူေတြကို ဘယ္သူ လုပ္တာလဲ။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ပါပဲ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူေတြရဲ႕ သဘာဝကို ဘယ္သူဖန္ဆင္းတာလဲ။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ပါပဲ။
ဆိုကေရတီး။ ။ လူေတြရဲ႕ ယုတ္ညံ့တဲ့ သဘာဝနဲ႔ ေကာက္က်စ္မႈကို ဘယ္သူ ေပးတာလဲ။ ဘုရား သခင္ပဲ ေပးတာပဲ။ ဘာေၾကာင့္ဆို လူမွာရွိေနတဲ့ အစိတ္အပိုင္းတုိင္းကို ဘုရားသခင္ တစ္ဦး တည္းကပဲ ေပးခဲ့လို႔ပါ။
ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္က လူေတြကို ကိုယ္ပိုင္ ေ႐ြးခ်ယ္ခြင့္ ေပးခဲ့ပါတယ္။
---------------------------
ေတြ႔ဆုံခန္း (၉) မွာ ကမၻာေပၚရွိ ဆုိး႐ြားမႈေတြရဲ႕ တရားခံ ဘယ္သူလဲ ဆိုတာကို ေဆြးေႏြးၾကပါတယ္။