၂၇။ ဆိုကေရတီးႏွင့္ ေယ႐ႈ ေတြ႕ဆုံျခင္း အမွတ္ (၉)

ျပစ္မႈအားလုံးရဲ႕ တရားခံ

ဆိုကေရတီး။ ။ လူေတြမွာ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းရွိဖို႔ ဘယ္သူ ရည္႐ြယ္ခဲ့တာလဲ။ နတ္ဆိုးလား။

ေယ႐ႈ။ ။ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘုရားသခင္က ရည္႐ြယ္ခဲ့တာပါ။

ဆိုကေရတီး။ ။ လူေတြမွာ ေကာက္က်စ္မႈနဲ႔ ယုတ္ည့ံတဲ့ သဘာဝရွိဖို႔ကို ဘယ္သူ ဖန္ဆင္းတာလဲ။ နတ္ဆိုးလား။ မဟုတ္ပါဘူး။ လူေတြမွာ ေကာက္က်စ္မႈ၊ ဆိုးညစ္မႈ သဘာဝရွိဖို႔ကို ဘုရားသခင္ပဲ ရည္ၫႊန္းခဲ့တာပါ။ အကယ္၍ လူေတြ ယုတ္မာ ဆိုး႐ြား ေကာက္က်စ္ခဲ့ရင္ အဲဒါဟာ ဘုရားသခင္ လုပ္တာပဲ။ ေနာက္ထပ္ ဥပမာေလးတစ္ခု ေပးပါရေစဦး။ ပင္လယ္ထဲမွာ ငါးပ်ံကို ဖမ္းတဲ့ ငွက္ေတြကို ခင္ဗ်ား ျမင္ဖူးလား။ အဲဒီငါးပ်ံကို ကိုက္သတ္ဖို႔ ဆႏၵကို ငွက္ထဲ ဘယ္သူ ထည့္တာလဲ။ တရားသူႀကီး ကိုယ္တိုင္ကို အရက္ဆိုင္ေရွ႕ ဆြဲယူလာတဲ့အခါ လူေတြကို ဘယ္သူက အျပစ္ေပးအုံးမွာလဲ။

ေယ႐ႈ။ ။ လူေတြမွာ လြတ္လပ္ခြင့္ရွိပါတယ္။ ဘုရားသခင္က လူေတြကို အျပစ္ရွိေအာင္ အတင္းအက်ပ္ မလုပ္ပါဘူး။ ေျဖာင့္မတ္ဖို႔ သို႔မဟုတ္ အျပစ္ရွိဖို႔ အခြင့္အေရးကိုပဲ ဘုရားသခင္က ေပးထားတာပါ။ အေကာင္းမွတစ္ပါး ဘာကိုမွ မလုပ္ႏိုင္တဲ့ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္တစ္ခုလို လူသားကို ဖန္ဆင္းခဲ့ရင္ လူဟာ ဘာတန္ဖိုးမွ ရွိမွာမဟုတ္ဘူးလို႔ ဘုရားသခင္က ယူဆတယ္။ လူရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ေကာင္းမႈနဲ႔ ေ႐ြးခ်ယ္မႈအရ အေကာင္းနဲ႔ အဆိုးျဖစ္ခြင့္ကို လူေတြကို ဘုရားသခင္ ေပးခ်င္ခဲ့တာပါ။

ဆိုကေရတီး။ ။ ဖန္ဆင္းၿပီးမွ လူေတြကို ျပစ္ဒဏ္ေပးတယ္ဆိုရင္ ဘုရားသခင္အဖို႔ ေၾကာင္းက်ဳိး မဆီေလ်ာ္ဘူး။ ကဗ်ာဆ၇ာ တစ္ေယာက္က ဝက္တစ္ေကာင္အေၾကာင္း ကဗ်ာေရးၿပီး အဲဒီဝက္ တိရစၧာန္ရဲ႕ အရည္အခ်င္းေတြကို မႏွစ္သက္လို႔ ေရးၿပီးစာ႐ြက္ေတြကို လုံးေခ်ဆုတ္ၿဖဲ သို႔မဟုတ္ မီးထဲ ပစ္ခ်သလို ျဖစ္ေနမွာေပါ့။ ဒါမွမဟုတ္ ပန္းပုဆရာတစ္ေယာက္ ျပည့္စုံတဲ့ ဝက္႐ုပ္ကို ထုလုပ္ၿပီးမွ အဲဒီတိရစၧာန္ရဲ႕ ျပဳမူပုံကို မႀကိဳက္လို႔ ဖ်က္ဆီးပစ္သလို ေနမွာေပါ့။

ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္က လူကို အျပစ္ရွိမယ္ဆိုၿပီး ႀကိဳတင္စီမံတဲ့ ဆိုး႐ြားတဲ့ သဘာဝနဲ႔ ဖန္ဆင္းခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။

ဆိုကေရတီး။ ။ ဒါျဖင့္ ဘယ္သူ လုပ္တာလဲ။

ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္က လူေတြကို အျပစ္မရွိဘဲ သဘာဝအားျဖင့္ အေကာင္းအေနနဲ႔ ဖန္ဆင္းခဲ့ ပါတယ္။ ေအဒင္သုခဘုံထဲမွာ ထားပါတယ္။ လူေတြကို ဆႏၵ လြတ္လပ္ခြင့္ေပးၿပီး လူ႔စိတ္ကို စမ္းသပ္ဖို႔ ေဆတန္ကို ေအဒင္ဥယ်ာဥ္ထဲ လာခြင့္ေပးပါတယ္။ ဘုရားသခင္ဟာ လူေတြ အျပစ္ရွိေစဆိုၿပီး ႀကိဳတင္ မလုပ္ခဲ့ပါဘူး။

ဆိုကေရတီး။ ။ ဒါေပမဲ့ ဘုရားသခင္ဟာ အဲဒီအေျခအေန ပတ္ဝန္းက်င္မ်ဳိး ျဖစ္လာဖို႔ကို ဖန္ဆင္းခဲ့ ပါတယ္။ အေျခအေနမွာပါဝင္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းတုိင္းကို ဖန္ဆင္း တဲ့အခါ အက်ဳိးတရား အသီးသီးဟာ ဘယ္လို တုံ႔ျပန္မယ္ဆိုတာကို သူ အတိအက် သိပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ဆို သူက အားလုံးကို သိတာ ကိုး။ ပါဝင္သူတိုင္းကို အဲဒီအတိုင္း အတိအက်ျဖစ္ဖို႔ သူရည္႐ြယ္ခဲ့တယ္။ ဘာေၾကာင့္ဆို သူက အနႏၲ တန္ခိုးရွင္ျဖစ္ၿပီး အမွားအယြင္းကို မလုပ္ႏိုင္လုိ႔ဘဲ။ ေဆးဆရာ တစ္ေယာက္ဟာ အမယ္ေတြ အမ်ား ႀကီးပါတဲ့ ေဆးတစ္မ်ဳိး ေဖာ္စပ္တယ္ဆိုပါစို႔။ ေဆးအမယ္ေတြ တုန္းကေတာ့ ဘာမွဥပါဒ္မျဖစ္ေစေပမဲ့ ေဖာ္စပ္ၿပီးတဲ့အခါ ဆိုး႐ြားတဲ့ အဆိပ္တစ္မ်ဳိး ျဖစ္သြားတယ္ဆိုပါစို႔။ လူနာကို ေကြၽးၿပီးေနာက္ လူနာ ေသျခင္းအတြက္ တာဝန္မယူသလိုေပါ့။ အဲဒီလုိပဲ ဘုရားသခင္ဟာ အျပစ္ကင္းတဲ့ လူ၊ အသိဉာဏ္ သစ္ပင္၊ လွပတဲ့ဥယ်ာဥ္၊ နတ္တစ္ေယာက္ ဆိုတာေတြကို ဖန္ဆင္းေဖာ္စပ္ခဲ့တာပဲ။

ေယ႐ႈ။ ။ ဘုရားသခင္ရဲ႕ ႀကီးျမတ္မႈအတြက္ အားလုံး အျပစ္ရွိသြားတာပဲ။

ဆိုကေရတီး။ ။ ကြၽႏ္ုပ္အထင္ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ဘုရားသခင္က လူေတြ ဒုကၡခံစား ရတာကို ႐ႈစားေတာ္မူ႐ုံပဲ လူေတြကို ဖန္ဆင္းခဲ့တာပဲ။ ေဆတန္၊ ေအဒင္ဥယ်ာဥ္၊ လြတ္လပ္ဆႏၵ ဆိုတာေတြဟာ အေပၚယံပါဗ်ာ။ လူေတြကို အၾကမ္းဖက္၊ သတ္ ျဖတ္၊ ၫွဥ္းဆဲ၊ ႏွိပ္ကြပ္ဖို႔ ဘုရားသခင္က အေၾကာင္းျပ႐ုံ သက္သက္ပါ။ အနႏၲ တန္ခိုးရွိၿပီး အားလုံးကို သိသူက အရာခပ္သိမ္းကို ဖန္ဆင္းၿပီး တစ္နည္းနည္းနဲ႔ ဖန္ဆင္းခံ ပုဂၢဳိလ္ေတြအေပၚ လက္တုံ႔ျပန္ခြင့္ ရွိတယ္ဆိုရင္ တကယ္ေတာ့ ဘုရား သခင္ဟာ အဲဒီနည္းနဲ႔ တုံ႔ျပန္ဖို႔ လူေတြကို ရည္႐ြယ္ခဲ့တာျဖစ္လို႔ ဒိအက်ဳိး ဆက္ေတြအတြက္ လုံးဝ တာဝန္ရွိပါတယ္။

ေယ႐ႈ။ ။ ခင္ဗ်ားကို က်ဳပ္ သတိေပးပါတယ္။ ဘုရားသခင္ဟာ သေရာ္စရာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီလို မေျပာပါနဲ႔။ ႏို႔မဟုတ္ရင္ ခင္ဗ်ား ငရဲမီးထဲ ပစ္ခ်ခံရေတာ့မွာပဲ။ အဲဒီမွာ ခင္ဗ်ား အံႀကိတ္ၿပီး ထာဝရ ၫွဥ္းပန္း ႏွိပ္စက္မႈေတြ ခံရမွာဗ်။

ဆိုကေရတီး။ ။ ကြၽႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ အိုလံပစ္ၿမိဳ႕က နတ္ဘုရားေတြ ကိုယ္က်င့္တရားပ်က္ယြင္းၿပီး ေၾကာင္းက်ုဳိး မဆီေလ်ာ္ဘူးလို႔ ကြၽႏု္ပ္ ထင္ခဲ့တာ။ ခုေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ဘုရားသခင္နဲ႔ ႏႈိင္းစာရင္ ကြၽႏု္ပ္အထင္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ နတ္ဘုရားေတြက အမ်ားႀကီး ၾကင္နာ ခြင့္လႊတ္တတ္တဲ့ ေကာင္ေတြ ျဖစ္ေနပုံပဲ။

ေယ႐ႈ။ ။ အိုး၊ ဘုရားသခင္က ေကာင္းပါတယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႕ ထာဝရ အနႏၲ က႐ုဏာေတာ္အတြက္ ေက်းဇူးတင္စမ္းပါဗ်ာ။

----------------------
ေတြ႕ဆုံခန္း (၁၀) မွာ ကမၻာေပၚက ဆင္းရဲ ဒုကၡေတြအေၾကာင္းကို ေဆြးေႏြးၾကပါတယ္။

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP